Fa'afefea ona Tausia Masini Eli i Aso Timuga

O le vaitau timuga e sau ma le taumafanafana.O le mamafa o timuga o le a maua ai puddles, oga ma e oʻo lava i lologa, lea o le a faʻalavelaveina ma faigata ai le siosiomaga galue o le masini excavator.E le gata i lea, o le timu o le a elea vaega ma afaina ai le masini.Ina ia sili atu le tausia o le masini ma faia ai le maualuga o le gaosiga i aso timuga, o taʻiala nei e tatau ona aʻoaʻoina ma manatua.

Auala e Tausia ai le Excavator Mach1

1. Fa'amamaina ile taimi
A o'o mai i timuga mamafa, e tatau ona fa'amama i le taimi.

2.Paint luga
O vaega oona i le timu e i ai se aafiaga pala i luga o le vali o le eli.I le vaitau o timuga, e sili ona lelei le tuʻuina atu o le eli i luma o le vali.Taumafai e toe fa'asusu le ga'o i vaega e mana'omia ona fa'a'u'u ina ia puipuia ai le pala ma le ofuina.

3. Lubrication
A maeʻa ona teuina le masini mo se taimi umi, e tatau ona solo le gaʻo i luga o le piston rod, ma e tatau ona faʻatumu vaega uma i le gaʻo.Taofi le masini galue ia mago ma mama pe a paka le masini, ina ia aloese mai le ele ma faʻaletonu le masini.

4. Chassis
Afai e le fa'amamāina i le taimi i aso timuga, o nisi va i lalo o le eli e ono fa'aputu ai palapala.O le ta'avale o le eli e sili ona a'afia i ele ma pisia, ma o le atigi uili e mafai fo'i ona matala ma pupu.O le mea lea, e tatau ona lulu ese le palapala e ala i le taavale lagolago unilateral, faamama le chassis e puipuia ai le pala, siaki pe o le sikuli ua tatala, ma faamama le nofoaga o loʻo i ai le vai i le taimi e puipuia ai le pala o vaega excavator mai. aafia ai le faatinoga o galuega.

5. Inisinia:
I aso timuga, afai e iai ni faafitauli i le le ola o le afi, o nisi taimi e vaivai e tusa lava pe tau le ola.O le mafuaʻaga sili ona foliga mai o lenei faʻafitauli o le eletise eletise ona o le susu i totonu o le faʻaogaina o le afi ma le leiloa o le gaioiga masani.
O le taimi lava e iloa ai e le lelei le faʻaogaina o le afi ma faʻaleagaina le afi ona o le susu o le faʻaogaina o le afi, e sili ona faʻagogo le uaea eletise i totonu ma fafo o le laupapa ma se solo pepa mago poʻo se ie mago, ona faʻamamago lea. le desiccant fa'atasi ai ma se apa fa'amama fa'apitoa.I luga o ufiufi tufatufa, feso'ota'iga maa, feso'ota'iga laina, laina eletise maualuga, ma isi, e mafai ona amata le afi pe a uma se taimi.


Taimi meli: Iuni-21-2022